در مدیریت محصول بیشتر در چه حوزه‌هایی به چالش و مساله. بر می‌خورید؟ ۱- آمار ها: آمارهایی که وجود داره. از میزان فروش از قیمت محصول از آینده محصول از نرخ رشد بازار. آمارها کجا هستند؟ چگونه اندازه گیری کنیم. ۲- سند ها: سندخط مشی و سند رودمپ نقشه جاده ی محصول و مسیر محصول و نسخه بندی محصول و مخاطبین محصول و کمپین های آینده محصول و برنامه ها و استراتژی های مرتبط کجا هستند سند مارکتینگ. سند سبد پروژه های شرکت. سند محصولات دوقلو و قل تکمیل کننده محصول. سند نحوه بسته بندی برندینگ محصول لوگوهای هر نسخه تا ده سال آینده کجا هستند. کی تدوین میکنه. ۳- تیم محصول: تیم ترکیبی به صورت قبیله ای یا اسپاتیفای ترکیبی از هنر مندان از گرافیست ها از یو آی یو ایکس از معماری درست از کنترل پروژه اینها نیازمند یک تیم کامل. یک تیم مستقل یک رهبری درست. یک تیم استارت آپی هستند. ۴- فرآیند ها و ارتباطات. ارتباط تیم محصول با تیم مارکتینگ با تیم فروش با مشتری با بازار با سرمایه گذار چالش های مهمی هستند.معمولا تیم های محصول از همه ی این افراد دیسکانکت هستند ۵- خیلی مطالب مهم دیگه. مثل انتخاب سی آر ام که داره استفاده میشه. و انتخاب نرم افزار ای آر پی سازمانی برای مدیریت همه اینها و وب سایت و سوشال و غیره.