در جنگ با شیطان شما شیطان رو نمیبینی که بزنی و حتی بعضی ها اصلا وجود شیطان رو انکار میکنن این دشمن قسم خورده انسان که در قرآن اومده رو جدی نمیگیرن و وقت برای شناختش نمیزارن. توی جنگ نرم هم همین شکلی شده یعنی شما کانتکستی از دموکراسی یا علم غرب وجود نداره و هر روز رنگ عوض میکنه و هر چقدر نقدش کنی باز چرت پرت جدید ارائه میدن و به تعداد اون احمق های پیروان اون ایسم و تفکر حرفا من در آوردی مزخرف وجود داره و چیز مشخصی نیست که شما بزنی و بدونی با چی طرفی. به هر کدومشون هم میگی خب بالاخره اینجاش مشکل داره میگه داره ولی قول میدیم فردا صبح ترمیم ش کنیم

اما اسلام یک دینه که هزار ساله میلیارد ها متفکر منتقد شهوت ران که دنبال مدیریت شهوات و خواسته ها و امیال شون نبودن براشون سخت اومده حرف  گوش کنن و میخواستن هر غلطی میخوان بکنن و پذیرش دین براشون سخت شده.

اینطور شده که میبینیم همه احزاب متکثر من در آوردی در مقابل اسلام هستند و همچنان اسلام پیشتاز است

به نظرتون این معجزه نیست

به نظرتون این معجزه نیست یک انسان در 23 سال که فقط 10 سال آخرش فرصت انسان سازی و تشکیل حکومت داشته 1400 ساله هم ادعای سیاست داره هم خداشناسی و هم انسان شناسی و هم جهان شناسی و هم طب هم فلسفه هم عرفان و برای تمام نیاز های انسان و جامعه حرف برای گفتن داره. حرفی که کاملا اصولش و فروعش مشخصه.

نتیچه اش مشخص روش علمی اجتهاد و فقه مشخص.